دود سیاه بخشی از آسمان آبادان را فرا گرفت

دود سیاه بخشی از آسمان آبادان را فرا گرفت حیوان خانگی: آبادان - دود سیاه یكی از فلرهای پالایشگاه نفت آبادان بامداد شنبه بخشی از آسمان این شهر را فرا گرفت.


به گزارش حیوان خانگی به نقل از ایرنا شهروندن آبادانی بامداد شنبه خویش را در حالی در هوایی ابری و بارانی آغاز كردند كه دود سیاه یكی از فلرهای نفتی پالایشگاه نفت آبادان سبب سیاه شدن بخشی از آسمان این شهر شده است.
مدیر روابط عمومی پالایشگاه آبادان بامداد شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نوسان برق سبب اختلال در یكی از فلرهای كمپرسورهای فاز سه پالایشگاه شده و سبب متصاعد شدن دود سیاه از یكی از فلرهای این واحد صنعتی اشت.
سیدعلی نوربخش اظهار داشت: تیمی از متخصصان واحد فنی بلافاضله برای مرتفع ساختن مشكل و وارد مدار كردن كمپرسور یاد شده وارد عمل شده و مشكل را برطرف كردند.
وی اضافه كرد: اكنون انتشار دود در فضای شهر آبادان قطع شده و روند تولید بنزین به روال عادی برگشته است.
پالایشگاه آبادان هم اكنون با ظرفیت 400 هزار بشكه در روز فرآورده های مختلفی همچون گاز مایع، بنزین موتور، نفت سفید، نفت گاز، سوخت جت، نفت كوره، انواع روغن موتور پایه، انواع قیر، انواع حلالهای نفتی، گوگرد، نفتای(خوراك آروماتیك پتروشیمی بندرامام) و گاز(خوراك پتروشیمی آبادان ) را تولید می كند.
3015/6068


1397/08/12
13:58:21
5.0 / 5
2345
تگهای خبر: آب , باد , متخصص , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
حیوان خانگی - خرید و فروش حیوانات خانگی
petiab.ir - حقوق مادی و معنوی سایت حیوان خانگی محفوظ است (پت یاب)

حیوان خانگی حیوان خانگی

خرید و فروش حیوانات خانگی