پسماندهای خارج از محدوده در حاشیه زاینده رود جمع آوری می گردد

پسماندهای خارج از محدوده در حاشیه زاینده رود جمع آوری می گردد حیوان خانگی: در بیست و نهمین جلسه شورای حفاظت كیفی رودخانه زاینده رود، ساز و كارهای لازم برای جمع آوری و ساماندهی پسماندهای حاشیه رودخانه خارج از محدوده روستاها اندیشیده شد.



به گزارش حیوان خانگی به نقل از مهر مدیركل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری ضمن بیان این كه عمده زباله های تولید شده در حاشیه رودخانه زاینده رود خارج از حریم روستایی، مربوط به گردشگران است، اظهار داشت: بخش قابل توجهی از این زباله ها ماندگاری طولانی در محیط دارند.
شهرام احمدی اضافه كرد: در جهت تداوم برنامه های حفاظتی جهت حفظ كیفیت رودخانه زاینده رود، مدیریت مسائل مربوط به پسماند در حوزه این رودخانه در دستوركار شورای حفاظت كیفی این رودخانه قرار گرفته است.
وی ضمن برشمردن برنامه های قبلی جهت مدیریت پسماند خاطرنشان كرد: در بیست و نهمین نشست این شورا، ساز و كارهای لازم جهت جمع آوری پسماندهای حاشیه رودخانه زاینده رود خارج از محدوده روستاها، با همراهی و همكاری دستگاه های مسئول و مرتبط اندیشیده شد.
شورای حفاظت كیفی رودخانه زاینده رود به دبیری حفاظت محیط زیست و با حضور مدیران و مسئولان دستگاه های عضو كارگروه در معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری تشكیل شد.

1397/08/18
23:00:09
5.0 / 5
2564
تگهای خبر: حفاظت محیط زیست , رودخانه , كیفیت , محیط زیست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
حیوان خانگی - خرید و فروش حیوانات خانگی
petiab.ir - حقوق مادی و معنوی سایت حیوان خانگی محفوظ است (پت یاب)

حیوان خانگی حیوان خانگی

خرید و فروش حیوانات خانگی