فرمانده مرزبانی خوزستان خبر داد:

رهایی ۱۷۵۵ پرنده كمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در خوزستان

رهایی ۱۷۵۵ پرنده كمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در خوزستان حیوان خانگی: اهواز - فرمانده مرزبانی خوزستان از كشف یك هزار و ۷۵۵ قطعه پرنده زینتی توسط مرزبانان این استان اطلاع داد.



سردار عبدالله نظرپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار نمود: مأموران پایگاه دریابانی آبادان به دنبال كسب خبری در خصوص قاچاق پرندگان زینتی در سطح حوزه استحفاظی خود و منطقه «نهر بوعظیم» بلافاصله بررسی دقیق مبحث در دستور كار خود قرار دادند.
وی اضافه كرد: دریابانان با اعزام به محل و پاكسازی منطقه موفق به كشف ۱۴ قفس پرنده حاوی یك هزار و ۷۵۵ قطعه پرنده زینتی از نوع بلبل، مرغ عشق، طوطی و قناری شدند.
فرمانده مرزبانی خوزستان با تاكید بر حفاظت از محیط زیست و گونه های بومی منطقه خاطرنشان كرد: هرگونه ورود و خروج پرندگان و گونه های جانوری باید با استفاده از مبادی قانونی صورت گیرد چون قاچاق در این زمینه علاوه بر تخریب محیط زیست، می تواند اثرات نامطلوبی در سلامت سایر گونه ها و حتی انسان داشته باشد.
وی در انتها اظهار داشت: كارشناسان ارزش پرنده های كشف شده را بیشتر از دو میلیارد ریال برآورد و بعد از تكمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

1397/08/19
15:00:08
5.0 / 5
2566
تگهای خبر: آب , باد , پرندگان , جانور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
حیوان خانگی - خرید و فروش حیوانات خانگی
petiab.ir - حقوق مادی و معنوی سایت حیوان خانگی محفوظ است (پت یاب)

حیوان خانگی حیوان خانگی

خرید و فروش حیوانات خانگی