مدیركل پیش بینی سازمان هواشناسی خبر داد

شب برفی تهران، آخر هفته هوا ۱۰ درجه سردتر می گردد

شب برفی تهران، آخر هفته هوا ۱۰ درجه سردتر می گردد به گزارش حیوان خانگی سازمان هواشناسی ضمن اعلام این كه امروز و امشب در مناطق وسیعی از كشور همچون در تهران باران و برف می بارد، پیش بینی كرده آخر هفته دمای هوای كشور تا ۱۰ درجه سردتر خواهد شد.



مدیركل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی كشور در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام نمود: امروز برای غرب، جنوب غرب، بخش هایی از شمال غرب، مناطقی از مركز و دامنه های جنوبی البرز شامل استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان و بخش هایی از شمال شرق، بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می گردد.
احد وظیفه با اشاره به اینكه در جنوب غرب و غرب رخداد رعد و برق دور از انتظار نیست، تصریح كرد: امروز همینطور برای سواحل جنوبی دریای خزر بارش پراكنده باران پیش بینی می گردد.
وی افزود: فردا سه شنبه برای جنوب غرب كشور در استان های كهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، شمال بوشهر و شمال غرب فارس بارش باران، گاهی رعد و برق و در مناطق كوهستانی و سردسیر بارش برف پیش بینی می گردد و در بخش هایی از مركز و شمال شرق بارش ها به صورت پراكنده ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به اینكه روز چهارشنبه پس از ظهر سامانه بارشی دیگری از نوار غربی وارد كشور می شود، اظهار داشت: روز جمعه دمای هوا در سطح كشور از ۶ تا ۱۰ درجه كاسته می شود و تا دوشنبه آینده این هوای نسبتاً سرد ماندگار خواهد بود.
هوای پایتخت امروز ابری، در بعضی ساعات بارش باران، اوایل شب بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی شده و بیشترین و كمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۶ و صفر درجه سانتیگراد اعلام شده است.

1397/10/25
16:19:02
5.0 / 5
1978
تگهای خبر: باد , سازمان , هوا , هواشناسی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
حیوان خانگی - خرید و فروش حیوانات خانگی
petiab.ir - حقوق مادی و معنوی سایت حیوان خانگی محفوظ است (پت یاب)

حیوان خانگی حیوان خانگی

خرید و فروش حیوانات خانگی