كلانتری:

قاچاق خاك از كشور واقعیت ندارد

قاچاق خاك از كشور واقعیت ندارد حیوان خانگی: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: قاچاق خاك از كشور واقعیت ندارد و شایعه است.



به گزارش حیوان خانگی به نقل از مهر، عیسی كلانتری روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح فاز نخست سافاری پارك بوستان ملی باراجین قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر صادراتی در این زمینه وجود داشته باشد، رسمی بوده و از نوع سنگ های معدنی است.
وی همین طور اظهار داشت: طرح انتقال آب به مركز كشور باید پیوست زیست محیطی داشته باشد تا عوارضی متوجه طبیعت نباشد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: امسال با توجه با بارندگی ها منشأ داخلی ریزگرد نداریم اما دستور مقام معظم رهبری است كه سال آتی برای رفع مشكل ریزگرد سیستان و بلوچستان بطور ویژه برنامه ریزی نماییم.
كلانتری، ساماندهی وضعیت پسماندهای صنعتی در كشور را ضروری دانست و اضافه كرد: در هیچ كدام از استان های كشور در این خصوص عملكرد مناسبی وجود ندارد و باید تلاش ها در این حوزه چند برابر شود.
وی با تاكید بر اینكه همه استان ها ملزم به اجرای طرح های ارتقا زیست محیطی هستند، گفت: قزوین در این خصوص وضعیت خوبی دارد.
كلانتری درباب وضعیت نیروگاه سیكل تركیبی شهید رجایی قزوین باز اظهار داشت: این نیروگاه امسال كمتر از ۴ تا ۵ روز از مازوت بهره برده و به بهره گیری آن از سوخت گاز تاكید داریم تا مشكلی برای هوای استان های قزوین و البرز ایجاد نكند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه به افتتاح سافاری پارك بوستان ملی باراجین قزوین اشاره نمود و اظهار داشت: با تكمیل این طرح قزوین یكی از بزرگترین باغ وحش های كشور و خاورمیانه را خواهد داشت و این پارك حیاط وحش در سطح منطقه نمونه می شود.
در این مراسم با حضور كلانتری، فاز نخست سافاری پارك بوستان ملی باراجین قزوین به مساحت ۲۸ هكتار با ۱۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری مورد بهره برداری قرار گرفت.

1397/11/26
20:58:33
5.0 / 5
1612
تگهای خبر: آب , پارك , حفاظت محیط زیست , خاك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
حیوان خانگی - خرید و فروش حیوانات خانگی
petiab.ir - حقوق مادی و معنوی سایت حیوان خانگی محفوظ است (پت یاب)

حیوان خانگی حیوان خانگی

خرید و فروش حیوانات خانگی