افزایش تلفات سیلاب های هند به ۱۶۵ نفر

افزایش تلفات سیلاب های هند به ۱۶۵ نفر حیوان خانگی: به دنبال جاری شدن سیلاب های اخیر در جنوب هند بیم كشته شدن بیشتر از 165 نفر می رود و نزدیك به یك میلیون نفر نیز مجبور به تخلیه خانه های خود شده اند.


به گزارش حیوان خانگی به نقل از ایسنا، با عنایت به ادامه یافتن عملیات جست وجو و نجات مدفون شدگان زیر آوارهای ناشی از رانش های زمین و خرابی های ناشی از سیلاب ها و طغیان رودخانه ها، احتمال داده می شود شمار قربانیان افزایش یابد.
در حالی كه مقامات ایالتی روز یك شنبه تعداد قربانیان این سیلاب ها را ۱۴۷ نفر اعلام كردند، بعضی از گزارش ها حاكی از كشته شدن تابحال ۱۶۵ نفر در این سیلاب ها است.
چندین ناحیه از ایالت "كرالا" كه چهار روز متوالی شاهد بارندگی های شدیدی بوده است، گرفتار رانش زمین شده و دست كم ۷۶ نفر در این ایالت واقع در سواحل جنوب شرقی هند جان باخته اند.
عملیات نجات در مناطقی از ایالت ادامه دارد و بیشتر از ۲۰۰ هزار نفر به اردوگاه های امدادی منتقل شده اند.
۵۰ نفر هنوز در جریان این حوادث مفقود باقی مانده اند.
پیش بینی ها حاكی از ادامه داشتن شرایط وخیم آب و هوایی برای بعضی از مناطق بوده و هشدارهای آب و هوایی نارنجی برای این مناطق صادر گردیده است.
این سیلاب ها در ایالت "كارناتاكا" نیز دست كم ۴۰ قربانی برجای گذاشته است. بیشتر از ۶۰۰ هزار نفر در این ایالت از خانه های خود تخلیه الزامی شده و بیشتر از ۱۰۰۰ نفر از آنها در اردوگاه های امدادرسانی موقت اسكان یافته اند. ۱۷ منطقه و ۲۰۲۸ روستا در این ایالت تحت تأثیر سیلاب های اخیر قرار گرفته اند.
دست كم ۳۵ نفر نیز در ایالت "مهاراشترا" قربانی این سیلاب ها شده اند.
بنا بر گزارش اسكای نیوز، وزیر كشور هند ضمن بازدید از مناطق سیل زده اعلام نموده مبلغ ۵۰۰ هزار روپیه به خانواده های قربانیان این سیلاب ها اهدا خواهد شد.




منبع:

1398/05/22
13:10:29
5.0 / 5
1501
تگهای خبر: آب , رودخانه , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
حیوان خانگی - خرید و فروش حیوانات خانگی
petiab.ir - حقوق مادی و معنوی سایت حیوان خانگی محفوظ است (پت یاب)

حیوان خانگی حیوان خانگی

خرید و فروش حیوانات خانگی