افزایش نسبی دمای هوا از امروز

افزایش نسبی دمای هوا از امروز به گزارش حیوان خانگی مدیر كل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق كشور اظهار داشت: از عصر امروز (20 اسفند) جوی به نسبت پایدار در بیشتر مناطق حاكم خواهد بود.


صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا گفت: با بیان این كه بر مبنای تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، امروز (20 اسفند) سامانه بارشی از مرزهای شرقی كشور خارج می شود و جوی به نسبت پایدار بر بیشتر مناطق كشور حاكم خواهد شد.
وی اظهار نمود: همینطور طی امروز وزش باد شدید برای مناطقی از شرق و جنوب شرق كشور و استان كرمان پیشبینی می شود. این وضعیت در مناطق ذكر شده به جز استان كرمان تا روز پنج شنبه( 22 اسفند) ادامه دارد.
وی ادامه داد: وزش باد شدید در بعضی مناطق همراه با خیزش گرد و خاك، كاهش كیفیت هوا و كاهش میزان دید افقی است.
مدیر كل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این كه روند افزایش نسبی دمای هوا از امروز شروع می شود و تا جمعه (23 اسفند) ادامه دارد، اضافه كرد: از اواخر روز جمعه با ورود سامانه بارشی دیگری بارش پراكنده باران در شمال غرب كشور شروع می شود و روز شنبه (24 اسفند) گستره بارش ها به مناطق غربی، دامنه های زاگرس و البرز جنوبی می رسد.
به قول ضیاییان، امروز بعدازظهر از ارتفاع امواج در خلیج فارس كم می شود. همینطور دریای عمان بخصوص شرق آن تا روز پنجشنبه (۲۲ اسفند) مواج است.
او در آخر درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار داشت: آسمان تهران فردا (21 اسفند) صاف در بعدازظهر وزش باد و به تدریج ابری با حداقل دمای 7 و حداكثر دمای 19 درجه سانتیگراد و روز پنج شنبه (22 اسفند) هم صاف تا قسمتی ابری و در بعدازظهر وزش باد با حداقل دمای 9 و حداكثر دمای 21 درجه سانتیگراد پیشبینی می شود.



1398/12/20
17:49:34
5.0 / 5
1862
تگهای خبر: باد , خاك , سازمان , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
حیوان خانگی - خرید و فروش حیوانات خانگی
petiab.ir - حقوق مادی و معنوی سایت حیوان خانگی محفوظ است (پت یاب)

حیوان خانگی حیوان خانگی

خرید و فروش حیوانات خانگی