اخطار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران در بعضی مناطق

اخطار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران در بعضی مناطق به گزارش حیوان خانگی سازمان هواشناسی با صدور هشداری نارنجی از رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و احتمال تگرگ در بعضی مناطق كشور طی دو روز آینده اطلاع داده است.



به گزارش حیوان خانگی به نقل از ایسنا، در اخطار سازمان هواشناسی آمده است: از بعد ازظهر امروز (۳ اردیبهشت) در نوار غربی آذربایجان غربی، شرق یزد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و احتمال تگرگ پیشبینی می شود.

بر اساس این اخطار این وضعیت جوی فردا (۴ اردیبهشت) در جنوب استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و زنجان، شمال كردستان، خراسان شمالی، اردبیل و ارتفاعات استانهای قزوین و البرز ادامه دارد و روز جمعه (۵ اردیبهشت) در استان های شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و خراسان شمالی بارش باران خواهیم داشت.

سازمان هواشناسی اخطار داده است: با وقوع این بارش ها بالا آمدن آب رودخانه ها و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد ازاین رو این سازمان سفارش كرده است كه از تردد و توقف در كنار رودخانه ها و آبراه ها خودداری شود. مدیریت سدها، اقدامات پیشگیرانه برای حفظ محصولات كشاورزی، آمادگی دستگاه های اجرایی برای اتخاذ تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از خسارات احتمالی سیلاب و آب گرفتگی معابر از سفارش های دیگر این سازمان هواشناسی است.




1399/02/04
13:32:29
5.0 / 5
1783
تگهای خبر: آب , باد , تردد , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
حیوان خانگی - خرید و فروش حیوانات خانگی
petiab.ir - حقوق مادی و معنوی سایت حیوان خانگی محفوظ است (پت یاب)

حیوان خانگی حیوان خانگی

خرید و فروش حیوانات خانگی