آغاز بارش ها در غرب و شمال غرب كشور

آغاز بارش ها در غرب و شمال غرب كشور حیوان خانگی: كارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی به كشور امروز بارش ها در غرب و شمال غرب شروع شده و به تدریج توسعه پیدا می كند.


فریبا گودرزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا اضافه كرد: به تدریج این سامانه گسترش یافته و بارش به دامنه های البرز مركزی و استان هایی مانند زنجان، قزوین، البرز و تهران می رسد.
وی تصریح كرد: فردا این سامانه تقویت می گردد و علاوه بر مناطق ذكر شده بارش ها جنوب غرب، بخش هایی از مركز و سواحل شمالی را در بر می گیرد، فردا استان های ساحلی خزر بین 5 تا 8 درجه كاهش دما دارند و خزر هم مواج است.
گودرزی افزود: شنبه این سامانه بارشی تضعیف می گردد و بارش ها فقط بر روی نوار شمالی كشور خواهد بود و اواخر وقت روز شنبه این سامانه از كشور خارج می گردد.
وی اظهار داشت: شدت بارش ها امروز پنجشنبه در لرستان، كرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و كردستان خواهد بود كه بالا آمدن آب رودخانه ها و آب گرفتگی معابر را به همراه خواهد داشت، فردا هم شدت بارش در خوزستان، ایلام، كهگیلویه و بویراحمد، كرمانشاه، لرستان، همدان، گیلان، غرب مازندران، قزوین و مركزی است.
وی اضافه كرد: همینطور فردا بارش در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، زنجان، ارتفاعات البرز و تهران به صورت برف خواهد بود كه سبب لغزندگی جاده ها و اختلال در تردد جاده ای می گردد.

*** وضعیت هوای تهران / گرمترین و سردترین نقاط كشور
كارشناس سازمان هواشناسی اضافه كرد: هوای تهران امروز نیمه ابری همراه با غبار محلی است كه به تدریج افزایش ابر خواهیم داشت، امشب در پایتخت بارش پراكنده و فردا در بعضی ساعات بارش پیش بینی شده است، هوای تهران هم تا اوایل هفته آینده 3 تا 4 درجه سردتر می شود، بیشینیه دمای امروز تهران 15 و كمینه فردا بامداد 4 درجه خواهد بود.
گودرزی اظهار داشت: بندرعباس با دمای 26 بالای صفر و شهركرد 10 درجه زیر صفر و كرمان 7 درجه زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط كشور بودند.
علمی 9014** 1055


1397/10/06
13:50:12
5.0 / 5
1980
تگهای خبر: آب , تردد , رودخانه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
حیوان خانگی - خرید و فروش حیوانات خانگی
petiab.ir - حقوق مادی و معنوی سایت حیوان خانگی محفوظ است (پت یاب)

حیوان خانگی حیوان خانگی

خرید و فروش حیوانات خانگی